.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد. تجلیل و تکریم از سردار سربلند حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد.(ادامه)
برگزاری مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر
مراسم سالگرد آزادسازی خرمشهر امروز سه شنبه در محل پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری برگزار شد.(ادامه)
مازندران میزبان ۸ آلاله بازگشته به وطن
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تشییع پیکر ۸ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در استان خبر داد.(ادامه)
آلاله های گمنام دفاع مقدس در ۶ منطقه مازندران آرام می گیرند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با اشاره به میزبانی استان از شهدای تازه تفحص شده و گمنام دفاع مقدس گفت: این آلاله ها در شش نقطه چهار شهر استان آرام می گیرند.(ادامه)
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است .... ساری تنها مرکز استانی که موزه ندارد ! / سراسر استان مازندران با وجود قدمت بالا و آثار تاریخی بسیار، موزه مناسبی ندارد
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است ....(ادامه)
شناسایی هویت پیکر مطهر ۴ شهید دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از شناسایی هویت پیکر مطهر ۴ شهید دفاع مقدس خبر داد و گفت: این چهار شهید گمنام در شهرهای قائمشهر، بابل، کردکوی و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تدفین شده بودند. (ادامه)
سی ­و چهارمین یادواره شهدای سرافراز نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد + تصاویر
(ادامه)
 شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود. طوسی : طرح « خورشید خانه ات باش» در مازندران اجرا می شود
شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود.(ادامه)
وزیر سابق نفت: سرباز مردم هستم
وزیر سابق نفت گفت: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند ولی مردم و نظام سرجای‌شان باقی هستند، من برای پوشش و حمایت کسی نیامدم آمدم بگویم سرباز مردم هستم .(ادامه)
آغاز عملیات چهار پروژه عمرانی و شهری در ساری
همزمان با روز کارگر عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی و شهری با حضور مسئولان در ساری آغاز شد.(ادامه)
مازندران میزبان ۸ شهید گمنام و ۲ شهید با هویت می‌شود
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از از تشییع پیکر هشت شهید گمنام و دو شهید با هویت در ایام وفات حضرت زینب (س) خبر داد. (ادامه)
عطر شهید در مازندران می پیچد/ تشییع ۱۰ آلاله دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس مازندارن از تشییع پیکر مطهر هشت شهید گمنام و دو شهید باهویت دوران دفاع مقدس در ایام وفات حضرت زینب (س) خبر داد.(ادامه)
جزییات تشییع و خاکسپاری هشت شهید گمنام دفاع مقدس
هشت شهید گمنام دفاع مقدس این هفته در چهار شهرستان مازندران تشییع و خاکسپاری می شوند.(ادامه)
میزبانی ۴ شهر مازندران از هشت آلاله زهرایی و گمنام دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه چهار شهر استان میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام در ایام فاطمیه هستند، گفت: هشت شهید والامقام در استان آرام می گیرند.(ادامه)
آسفالت 20 معابر شهر ساری در 30 روز
شمال نیوز: سازمان عمران به منظور ایجاد پایداری بیشتر این خدمت عمرانی، از دستگاه فلاسک لکه گیری در معابر شهری استفاده کرده تا استانداردسازی بهسازی معابر را مورد توجه قرار داده باشد. (ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مردم مازندران در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام استان، ردیف ملی برای جاده تاکام ـ دامغان، توجه بهکریدور راه‌آهن رشت به قائم‌شهر، احداث و اتمام سد‌های در دست اقدام.... نمایندگان مازندران در جلسه مشترک با نوبخت چه گفتند ؟
شمال نیوز : نمایندگان مردم مازندران در نشست با رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستار اختصاص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام استان، ردیف ملی برای جاده تاکام ـ دامغان، توجه بهکریدور راه‌آهن رشت به قائم‌شهر، احداث و اتمام سد‌های در دست اقدام....(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : طبق جلسات ویژه از بهمن ماه سال گذشته تاکنون، و در ادامه جلسات با شهرداری ساری و شورای شهر و نیز با کارشناسان در خصوص حضور شهرداری در ادامه ساخت موزه دفاع مقدس، تاکنون جز سرکار گذاشتن چیز دیگری از آنان ندیدیم .... سردار ملکی : جز سرکار گذاشتن چیز دیگری از شهرداری و شورای شهر ساری ندیدیم/ مسئولان شهرداری ساری از شهرداری های رشت و گرگان کار کردن یاد بگیرند / از جلسات پوچ، بی‌ارزش و مصوبات بی‌خاصیت خسته شدیم
شمال نیوز : وی گفت : طبق جلسات ویژه از بهمن ماه سال گذشته تاکنون، و در ادامه جلسات با شهرداری ساری و شورای شهر و نیز با کارشناسان در خصوص حضور شهرداری در ادامه ساخت موزه دفاع مقدس، تاکنون جز سرکار گذاشتن چیز دیگری از آنان ندیدیم ....(ادامه)
اعلام زمان مراسم وداع و تشییع پیکر ۲ شهید مدافع حرم مازندرانی
مراسم وداع و تشییع ۲ شهید مدافع حرم،روزهای یکشنبه و دوشنبه آینده در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد..... امام جمعه قزوین : به مردم گفته‌ام زنگ خانه‌ام را بزنید باز نکردم سنگ بزنید!
شمال نیوز : یک بار رفتم نان بگیرم وقتی نوبتم شد به جای اینکه به من نان بدهد به نفر بعد از من داد. آن آدم به نانوا اعتراض کرد گفت نوبت فلانی بود. گفت تو نانت را بگیر و برو این وقت دارد.....(ادامه)
پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در ساری برگزار می شود
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساری گفت: مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از حرم مطهر امامزاده یحیی تا جوار گمنام هشت شهید گمنام در پارک موزه ساری برگزار می شود.(ادامه)
استاندار: ۴۲۰۰ پروژه عمرانی در مازندران نیمه کاره است
استاندار مازندران شمار پروژه های نیمه کاره استان را چهار هزار و ۲۰۰ پروژه عمرانی اعلام کرد.(ادامه)
استاندار : ضرورت اولویت بندی اتمام پروژه ها در مازندران
استاندار مازندران با اشاره به مشکلات بودجه ای خواستار اولویت بندی طرح ها برای اجرا و تکمیل شد.(ادامه)
استاندار مازندران: ضرورت بیان هنرمندانه ناگفته های دوران دفاع مقدس
احمد حسین زادگان که در جلسه هیات امنا و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سخن می گفت، با بیان اینکه پارک موزه دفاع‌ مقدس یادگاری از دوران حماسه آفرینی های ملت ایران است، گفت: ناگفته های جنگ بسیار زیاد است و باید بتوانیم از ابزار هنر برای معرفی و انتقال آن به مردم سایر نقاط کشور و همچنین نسل های جدید استفاده کنیم. ‎(ادامه)
شمال نیوز : در همین داستان آمل که یک حرکت مردمی عجیبی مردم آمل نشان دادند، اینکه امام (رضوان الله تعالی علیه) در وصیتنامه از مردم آمل اسم آوردند، نشان‌دهنده‌ی عظمت کار اینها - قشرهای مختلف، حتی زنها - است. دخترک چهارده پانزده ساله در همین داستان آمل، می‌رود می‌جنگد و به شهادت می‌رسد..... روایت حماسه ششم بهمن آمل در بیانات مقام معظم رهبری
شمال نیوز : در همین داستان آمل که یک حرکت مردمی عجیبی مردم آمل نشان دادند، اینکه امام (رضوان الله تعالی علیه) در وصیتنامه از مردم آمل اسم آوردند، نشان‌دهنده‌ی عظمت کار اینها - قشرهای مختلف، حتی زنها - است. دخترک چهارده پانزده ساله در همین داستان آمل، می‌رود می‌جنگد و به شهادت می‌رسد..... (ادامه)
دیدار مدیرکل صدا و سیمای مازندران از پارک موزه دفاع مقدس
مدیرکل صدا و سیمای مازندران با تاکید بر توجه به خلق آثار مرتبط با ایثار و شهادت در رسانه‌ها، گفت: مراکز فرهنگی حوزه دفاع مقدس مازندران معرفی می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود.
.... در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران چه گذشت ؟+ حاشیه ها
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود. ....(ادامه)
نانواکناری :مازندران با بیکاری مواجه است/پزهیزاز حرفهای استادیومی درباره خزر
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه مازندران با مشکلاتی نظیر پسماند، بیکاری و حمل و نقل مواجه است خواهان تلاش برای رفع آن شد.(ادامه)
استاندار:نیاز مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران به ۳۲ میلیارد تومان بودجه
استاندار مازندارن گفت: در فاز ۱ و ۲ بیش از ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان نیاز است.(ادامه)
معاون استاندار:ضرورت توجه به کارهای محتوایی در پارک موزه مازندران
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خواهان توجه به مباحث و کارهای محتوایی و آثار فاخر در پارک موزه دفاع مقدس استان شد.(ادامه)
مازندران میزبان ۳۰۷ شهید گمنام است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، شمار شهدای گمنام آرام گرفته در ۷۵ یادمان استان را ۳۰۷ شهید اعلام کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.